Ohvrikivi juures võis olla mu praeguseidki Tartu tuttavaid, kellel oli ööl 20 aastat tagasi hoopis teine nägu. Ei hakka ma kelleltki küsima. Küllap oli enamik seltskonnast purjus, sest kuidas saab kaine peaga tõsise näoga teha midagi, mida nimetatakse šamanismiks? Pool Tartu linna, inimesed, keda kõik päris hästi tunnevad, on osalenud palju imelikumates ja suuremates mängudes kui süütu Ohvrikivi ümber tammumine.
Ohvrikivi juures võis olla mu praeguseidki Tartu tuttavaid, kellel oli ööl 20 aastat tagasi hoopis teine nägu. Ei hakka ma kelleltki küsima. Küllap oli enamik seltskonnast purjus, sest kuidas saab kaine peaga tõsise näoga teha midagi, mida nimetatakse šamanismiks? Pool Tartu linna, inimesed, keda kõik päris hästi tunnevad, on osalenud palju imelikumates ja suuremates mängudes kui süütu Ohvrikivi ümber tammumine.